كلمات اغاني اغاني فنانين البومات مهرجانات شعبي شيلات راب دندنها نكت الغاز اقوال وحكم دعاء لطميات
كلمات اغاني
القران الكريم

النمر

رضا البحراوي


النمر كلمات

تتر مسلسل النمر غناء رضا البحراوي رمضان 2021

النمر اول ما بيظهر يخض

واللي يوقف قصاده يجيبه الارض

كله يتلبش من دخلته صاحب هيبه وعارف سكته

عنده قوة تسوق بشرية

والي يمسه ده مالوش دية

مفيش حد قصاده يسد

عندي قلب بفوت بيه في الحديد

اسكت وارجع اكسر من جديد

تاهو فيا احتاروا اخري ايه

قالوا عني ده مش قادرين عليه

كل ما اسيبهم ياخدوا نفسهم



كل يوم هتشوفوا جديد

اخركوا عندي انا عارفه من زمان

سكه دغري مفيش فيكوا غير لسان

مش هسيبكوا عليكم هفتري

بالنار لازم كله هيفتري

مفيش حد يسد قصادي

منفوخين وافتروا عالفاضي

زيكم زي الدخان

نمر واللي يخوني عليه بدوس

ينام يصحي يشوفني في انا كابوس

قولتوا طيب دانتوالطيبين

دانا وراكم لو هتروحوا فين

اللي اتجرا يوم يرازيني

او فكر اصلا يعاديني

ده اللي هحاسبه حساب مخصوص

كلكوا قله مفيش فيكم كبير

انا هتغابي ومش هصبر كتير



وفي ثواني هخلص منكم

مش لاقي فيكم حد كفائة

كلامنجاية ونا متساقة

لا في الجد الكل يطير

نمر جاحد غير كل النمور

جه وكله اتداري في الجحور

الخوف لما يقابله مايعرفوش

اسمه لوكان مين مايحلهوش

كله بيقلق من جبروته

ويتهزوا يادوب من صوته

خايفين لياخدهم بالدور

النمر اول ما بيظهر يخض

واللي يوقف قصاده يجيبه الارض

كله يتلبش من دخلته صاحب هيبه وعارف سكته

عنده قوة تسوق بشرية

والي يمسه ده مالوش دية

مفيش حد قصاده يسد

اخر تعديل : September 30, 2022 11:44 pm



هل انت من عشاق رضا البحراوي ؟ اذن انشر هذه الاغنية واعكس روعة احساسك وذوقك

معلومات عن الاغنية

تصنيف الاغنية : أغاني مصرية
نوع الاغنية : اغاني شعبي
اسم الاغنية : النمر
مطرب الاغنية : رضا البحراوي
كاتب الاغنية : رضا البحراوي
ملحن الاغنية : رضا البحراوي

هل انت من عشاق رضا البحراوي ؟ اذن انشر هذه الاغنية واعكس روعة احساسك وذوقك

هل انت من عشاق رضا البحراوي ؟ اذن انشر هذه الاغنية واعكس روعة احساسك وذوقك

كلمات اغنية صاحبك ده من بختك رضا البحراوي

صاحبك ده من بختك رضا البحراوي

انا واخويا وابن عمي وعمي والغريب اخوات مانجيش على الغلبان أصحاب وجدعان ولينا على الطريق حكايات صاحبك ده من بختك في المصلحة ياخدك وان جت عليك دنيتك تلقاه واقف جمبك الرزق مش قرشين الجدعنة

كلمات اغنية البابا وصل رضا البحراوي

البابا وصل رضا البحراوي

انا عايش جدع مع ناس تمامها كاشات شوفت البدع شوفت البدع من اللي كانو اخوات صحاب مصلحه ومفيش واحد سندال كانت غلطتي عشان زاملت عيال البابا وصل مش عايز اسمع صوت علي رأي المثل عمر التاريخ ما

كلمات اغنية هختارك انت رضا البحراوي

هختارك انت رضا البحراوي

لو خيرونى بين عيونى وبينك انت هختارك انت مهما يلمونى او يبعدونى عنك انت انا بحبك انتا حقك عليا متزعلش منى حقك عليا اوعى تخاصمنى مدخلهمش بنا متفرحمش فينا

كلمات اغنية انا المدرسة رضا البحراوي

انا المدرسة رضا البحراوي

ابطال العالم في كلامكو وفي افعالكم صفر شمالا وأنا مش بعد تاريخي دا كله همشي في سكة قولنا وقال أيوه بطولي وأشرف دوله ياما كسبت لوحدي عتاولة حب الناس رزق من المولي وأنا طول عمري باكلها

كلمات اغنية سوق البشر رضا البحراوي

سوق البشر رضا البحراوي

اغنية سوق البشر غناء رضا البحراوي من فرح عبدالله وشمس مسلسل النمر 2021 الناس معادن وكل واحد معدنه بيبان عليه فيهم اللي زي الدب وفيهم اللي عامل بيه وفيهم العيرة والقشرة والمنقوش… وفيهم الاصيل

كلمات اغنية احترنا فيك رضا البحراوي

احترنا فيك رضا البحراوي

اغنية احترنا فيك غناء رضا البحراوي من مسلسل النمر 2021 احترنا فيك ولا حد عارف انت مين خير ولا شر ولا بين البنين عرفت ابقي ماليش ملامح وابقي طيب وابقي جارح لازم اتلون في دنيا مافيهاش مكان

ما هو تقييمك للاغنية من منظورك الشخصي؟


Copyright © 2009 - 2023  Aghani Lyrics All Rights Reserved